close

The Church of Jesus Christ Taiwan Restoration Mission


 


Song Inspired During Older Youth Trip
August 1, 2013
Sarah Lade

On Thursday August 1st, 2013 as the Older Youth were preparing to climb a mountain in Colorado for a special service there, I was back home getting ready to go to work in the afternoon when the words of the first two verses suddenly came to my mind in the space of only a couple of minutes. I had to quickly write it down so I would be able to remember them. Later,the next day,the rest of the words came to my mind.

This is sung to the tune #142 (2nd tune) in the Gray Hymnal, "Love Divine All Loves Excelling".

O my people will you listen as my spirit speaks this day
Unto you my saints who are gathered here upon this mountain today.
O my people climb still higher 'til my kingdom you shall see,
And the light of Zion's glory shines throughout eternity.

O my people be examples unto all world today
Who is pleading for a lifeline to the kingdom's glorious way.
You must be like unto the Master both in all you do and say,
And the countenance of Jesus Shall be then a shining ray.

O my people pray unceasing to came closer unto me.
Though your daily tasks be many, I your constant guide will be.
O remember to surrender of your life wholeheartedly
To your Savior who did show you how to have humility.


This is dedicated to my Lord and Savior Jesus Christ who has given me this gift of music, and also to my brothers and sisters in Christ and Older Youth friends (Namely those who were on the trip):
Madison Allshouse
Lyndsay Ballantyne
Dan and Darcy Brotherton
Jared Brotherton
Jordan Brotherton
Mark and Paula Churchill
Caleb Etter
Amamda Lade
David Lade
Hannah Leutzinger
Ben Nelson
Tiffani Ohmer
Elizabeth Woodward


獻唱



The Church of Jesus Christ Taiwan Restoration Mission


 


受聖靈啟發所作的歌(在青壯年靜修營期間)
2013年8月1日
莎拉·雷德

於2013年8月1日(星期四)青壯年靜修營曾為某特殊的儀式,攀爬一座位於科羅拉多州的郊山,當天下午我已回家準備去上班時,不經意的前兩節的歌詞,就這麼出現在我的腦海中,只有一兩分鐘的時間。我不得不迅速把它寫下來,這樣我才能記住它們。隔一天,其餘的詞句也陸續來到我的腦海裡。

這是灰硬皮版讚美詩第142首唱的曲調(第二調),“神聖的愛勝過所有的愛”。

我的民哪,你會聽我的精神講這一天
給你們我的聖徒誰聚集在這裡今天在這山上。
我的民哪爬得更高,直到你會看到我的王國,
錫安的榮耀之光照耀整個永恆。

我的民啊今天是對世界上所有的例子
誰懇求的生命線王國的光榮方式。
你必須像主神一樣做和說,
然後耶穌的面容,將有一個閃亮的光彩。

我的民哪祈禱不斷對我走近一看。
雖然你的日常工作是多方面的,但我是你不變的指南。
喔記得全心全意交出你的生活
學習你的救主如何擁有謙卑。

這首歌是獻給我的救主耶穌基督,因祂給了我這音樂的禮物,同時也獻給青壯年靜修營我在基督裡的弟兄姐妹們(以下是當時參加青壯年靜修營的朋友):
麥迪遜·歐豪斯
琳賽·巴蘭坦
丹和達西·布拉澤坦
賈里德·布拉澤坦
喬丹·布拉澤坦
馬克和寶拉·丘吉爾
迦勒·埃特
阿曼達·雷德
大衛·拉雷德
漢娜·劉金傑
賓·納爾遜
堤芬妮·歐美
伊麗莎白·伍沃德




arrow
arrow
    全站熱搜

    Eric@TRM 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()